Activitats de l'associació esportiva AEECB

Publicat el Divendres, 01 Setembre 2017

HORARIS temporada 17-18

Atenció!

Ja tenim els horaris d'entrenament de l'Associació Esportiva del Celestí Bellera, amb els dies, hores, esports i espais.

A partir del 14 de setembre passarem per les classes a repartir els tríptics per apuntar-s'hi.

Estigueu al cas.

• B1 ARTS  11h
      • B1 CTHS  11:30h
      • B2            12h

El marc horari del curs 2017-2018 canvia respecte d'altres cursos i, a partir del dia 15 de setembre, el nou horari serà de 8h del matí a 14:30h.

Bon curs!!!!

Llibres de text i lectures nou curs 17-18

Publicat el Dilluns, 03 Juliol 2017

LLIBRES DE TEXT i LECTURES 2017-2018
(ESO i Batxillerat)

actualització 5 juliol 13h

Recuperacions ESO i B1 setembre'17

Publicat el Dilluns, 03 Juliol 2017

Les recuperacions d'ESO i de 1r de Batxillerat seran, en funció de les matèries a recuperar:

• dilluns 4 de setembre, a les 13 h
  • dimarts 5 de setembre, a les 8 h

Els alumnes han de ser puntuals a l'hora de començar i se'ls repartiran els exàmens de les matèries que han de recuperar.

CALENDARI DE RECUPERACIONS

Gràcies per tant, Santi!

Publicat el Divendres, 30 Juny 2017

REMUC Finalista Premi Buero de Teatre Jove

Publicat el Dijous, 29 Juny 2017

REMUC finalista a la fase nacional, a Madrid. Del 28 de juny al 3 de juliol participen a la Setmana de Teatro Joven on també hi representen l'obra per la qual opten a ser guanyadors. La gala final se celebrarà el 3 de juliol, al Teatre Valle-Inclán de Madrid, a les 12h. Molta sort!

programa de les representacions

Comiat alumnes 2n batxillerat

Publicat el Divendres, 23 Juny 2017

comiat

... i com heu viscut, entès, sentit... el vostre pas pel Bellera, alumnes de B2 que acabeu ara ja?...

"Fa gairebé sis anys..."

4ESO Viatge a Roma 2017

Publicat el Dimecres, 21 Juny 2017

Roma locuta, causa finita.

Del 12 al 17 de juny, una seixantena d'alumnes de 4t ESO han fet el viatge de fi de curs a Roma. Han estat cinc dies intensos, tant pel viatge d'anada i tornada en vaixell, com per tots els monuments que hem visitat.

Roma, la ciutat eterna, es pot considerar un museu a l'aire lliure. Els seus monuments, fonts, panteons i esglésies, continuen drets recordant-nos la seva història, més de 2000 anys enrere.

La primera nit, només arribar i acabat de sopar, vam sortir a passejar pel centre fins a la Fontana di Trevi, la més ambiciosa i majestuosa de les fonts romanes del Barroc.

Al matí següent, vam visitar els Museus Vaticans. Els alumnes van poder veure obres tan importants com L'escola d'Atenes, de Rafael Sanzio, situada a la Sala de la Signatura; l'escultura grega Laocoont i els seus fills, o la sala més coneguda del Palau Apostòlic: la Capella Sixtina amb la seva venerable volta.

A la tarda vam visitar la basílica de Sant Pere, situada també a la Ciutat del Vaticà, on es conserven obres d'art molt valuoses, com ara la Pietat, de Miquel Àngel, o l'estàtua de Sant Pere feta de bronze.

El segon dia, vam visitar el Colosseu romà, ubicat en el centre de la ciutat i considerat un dels monuments més famosos de l'antiguitat clàsica. A continuació ens vam dirigir al Fòrum romà que es tractava de la zona central de la ciutat, on es trobava les institucions de govern, mercat i religió.

L'últim dia el vam aprofitar per veure la Columna Trajana, la plaça de Venècia, els Museus Capitolins, situats a la plaça del Campidoglio, i la plaça Espanya, on molts dels alumnes van aprofitar per fer les darreres compres.

Aquest mateix dia a la nit, vam agafar el vaixell de tornada a Barcelona.

Un viatge de final de curs per recordar!

4ESO TdS al centre 2017

Publicat el Dimecres, 21 Juny 2017

La setmana del treball de síntesi, per als que no vam anar a Roma, va ser molt divertida. Vam fer activitats que ens van agradar molt i van ser molt entretingudes.

El dilluns 12 de juny vam anar al centre comercial La Maquinista. Vam tenir força temps lliure i, a continuació, vam reunir-nos tots per anar al New Bowling Park, on vam fer una partida de bitlles i ens ho vam parlar molt bé.

El dimarts 13 vam anar a patinar sobre gel a la pista del FC Barcelona. Va estar molt bé, ja que molta gent mai havia patinat sobre gel i moltes persones no patinaven des de feia anys.

El dimecres vam anar a la televisió!! Vam tenir l’oportunitat d’estar al plató de «Boom», un concurs que fan entre setmana a Antena 3. Ens van convidar a esmorzar i tots ens vam divertir moltíssim amb el presentador i el programa.

El dijous 15 vam anar a les Jornades Esportives de l’Institut Marta Estrada. Ens van ensenyar nous jocs com el colpbol, el pinfuvote i l’ultimate. Aquests jocs alternatius tracten de treballar en equip i són molt peculiars. Després dels jocs ens van convidar a un pica-pica.

Finalment, el divendres vam fer la sortida més refrescant de totes. Vam anar a la Isla Fantasía, un parc aquàtic situat a Vilassar de Mar amb molts tobogans i piscines. Hi vam compartir moltes rialles.

En conclusió, la setmana passada ens ho vam passar genial.

Noelia Fernández i Miguel A. Martos

Institut CELESTÍ BELLERA, comunitat d'innovació i aprenentatge
Codi de centre: 08045628
Telèfon: 93 879 49 14 - Fax: 93 879 26 88
Carrer d'Esteve Terrades, s/n
08402 GRANOLLERS (Vallès Oriental)

Institut CELESTÍ BELLERA,
comunitat d'innovació i aprenentatge

Codi de centre: 08045628
Tel: 93 879 49 14 - Fax: 93 879 26 88
Carrer d'Esteve Terrades, s/n
08402 GRANOLLERS (Vallès Oriental)