Participem a la Lliga de Debat – 4t ESO
Admin Bellera2026-05-18T09:41:17+02:00El passat dijous 7 de maig dos equips formats per alumnes de 4t d'ESO van participar a la lliga de debat de Granollers, adreçada a alumnes de 4t d'ESO i batxillerat. Enguany, la pregunta plantejada ha estat; "L'humor ha de tenir límits?". El resultat va ser espectacular. Els nostres alumnes van guanyar els 4 debats de la fase de grups i un dels nostres equips va quedar finalista! Enhorabona per la valentia, l'esforç i el resultat! https://www.granollers.cat/noticies/sala-de-premsa/lalumnat-dels-instituts-celest%C3%AD-bellera-carles-vallbona-antoni-cumella-marta Entrades recents de Batxillerat









