DIA 1

Benvolgudes famílies,

Avui ha estat un dia molt llarg i intens, però ple d’emocions. El viatge ha començat molt prompte; a dos quarts de cinc ja erem de camí cap a l’aeroport, però ha estat molt profitós. Gràcies a un vol ben plàcid, hem pogut recuperar dues hores de son.
En arribar, no hem perdut el temps i hem anat a l’escola directament, on ens han ofert un dinar fet pels alumnes i hem passejat per Vysehrad, una antiga fortalesa de l’edat mitjana. També hem jugat i hem parlat amb els nous amics i hem passat una estona molt agradable, tranquil·la i amb bona temperatura gràcies a un esplèndid dia assolellat.
Aquesta tarda hem anat a conèixer el centre de la ciutat i hem gaudit de la part monumental de la ciutat.
Demà ens espera un altre dia ple d’activitats i de molta feina.
Bona nit!

DIA 2

Bona nit, famílies,

Avui hem tornat a viure un dia llarg i intens, però molt divertit. Ens hem aixecat ben d’hora per preparar-nos l’esmorzar i el dinar i a les 8:00 ja érem camí cap a l’escola.
Després de quatre classes podem dir que tenim uns bons professors d’espanyol per estrangers. Els alumnes han perdut totes les pors i s’han posat al capdavant de la classe, fent activitats per a diferents alumnes d’escola que estudien espanyol com a segona llengua estrangera.
A més a més, hem anat al zoo per continuar la nostra tasca de petits profes i en grups mixtes internacionals hem intentat resoldre un joc de pistes sobre els animals del zoo. Cal dir que no només estem ensenyant castellà, sinó que també estem aprofitant l’oportunitat per practicar una mica d’anglès.
Al vespre hem visitat el castell de Praga i hem anat a sopar a un restaurant de cuina tradicional txeca. Ens han sorprès les grans racions!!!
Ara ja som al llit. A descansar, que demà tornem a treballar!
Bona nit!

DIA 3

Benvolgudes, famílies,
Acabem d’arribar a l’hotel després d’un vespre ple d’activitats culturals. Aquest matí hem tornat a l’escola i hem fet classe amb alumnes de batxillerat. Amb el grup d’alumnes del projecte eTwinning hem practicat l’expressió oral i hem passat també la tarda junts al làser game i pels carrers més emblemàtics de la ciutat.
Aquest vespre hem anat al teatre nacional de Praga, on hem assistit a un espectacle de ballet amb una orquestra en directe.
Demà últim dia; ens veiem a Granollers!