Dia 1: diumenge 23 d’octubre de 2022

El viatge ha anat molt bé, hem tingut un vol plàcid i puntual.
En arribar a l’aeroport ens hem anat trobant a les famílies i, tothom ha anat marxant cap a casa, per passar un vespre en companyia dels corresponents.
Demà ens llevarem aviat per anar a l’institut.
Bona nit,
Astrid

Dia 2: dilluns 24 d’octubre de 2022

Avui els alumnes han seguit les classes a l’institut al llarg del matí, de vuit a dues, amb una petita pausa de deu minuts.
Els alumnes de Batxibac han seguit l’itinerari d’EsaBac i els altres han fet les classes de la modalitat del batxillerat lingüístic.
A la tarda s’han trobat al centre per anar a prendre una cosa tots plegats.

Dia 3: dimarts 25 d’octubre de 2022

Avui ens hem trobat a les vuit del matí per agafar l’autobús que anava a San Marco, una zona rural a 20 minuts de Turí.
Allà hem passat un matí emboirat, fent activitats a l’hípica. Ens hem dividit en tres grups i tots han anat passant per cada un dels tallers, cuidar i pentinar els cavalls, una classe teòrica sobre els cavalls i muntar-los.
Finalment ha sortit el sol i hem pogut dinar tranquil·lament als voltants.
Després hem anat a Turí, on hem celebrat l’aniversari de la Naiara, amb un petit pastís sacher i un gelat per a tots.
En acabar hem passejat pel centre de la ciutat i, hem acabat amb una correguda per poder agafar l’autobús de tornada.
Ara ja tots són a casa.
Bona nit i fins demà,
Deborah i Astrid

Dia 4: dimecres 26 d’octubre de 2022

Aquest matí els alumnes han continuat amb les seves respectives classes, de 8 a 13 h. Aquest cop han plegat una mica abans perquè, després de dinar al parc que hi ha enfront de l’institut, hem agafat de nou l’autobús per anar a Torí, per visitar el Museu nacional del cinema, situat a la Mole Antonelliana, símbol arquitectònic de la ciutat.
A més, a mig matí ens hem acomiadat de la Deborah, que ha tornat cap a Barcelona i, a la tarda ja ens hem trobat amb la Gemma en el museu.
Molt bona nit,
Gemma i Astrid

Dia 5: dijous 27 d’octubre de 2022

Avui els alumnes han finalitzat totes les classes que tenien assignades per fer al llarg de l’intercanvi. Aquest migdia s’han reunit tots ells, amb la majoria dels seus corresponents, per anar a dinar al restaurant de la mare de la Georgia.
Pel que ens han comentat, han dinat força perquè no han volgut ni berenar.
A la tarda tenien preparada una jornada esportiva, que ha començat amb uns escalfaments al ritme de la música i ha continuat amb un seguit de partits de vòlei platja força emocionants.
En acabar s’han pogut canviar i hem gaudit d’un bon i generós sopar de germanor, tots plegats.
Bona nit,
Astrid

Dia 6: divendres 28 d’octubre de 2022

Avui hem gaudit d’un dia meravellós amb la visita al Palau de Venaria Reale, residència de la casa reial dels Saboya.
Un palau espectacular per les seves dimensions i jardins, i on hem pogut dinar amb un dia ben assolellat.
Després hem aprofitat per fer últimes compres per Torí i hem trobat la immensa la fira de la xocolata.
Aquest vespre, la majoria dels alumnes han fet el sopar de comiat plegats. Demà al matí estaran amb les respectives famílies i ens reunirem per tornar cap a casa.
Bona nit i ens veiem demà a l’aeroport.