Ens congratula comunicar-vos que dos dels nostres treballs fets per alumnes de literatura catalana de 2n de batxillerat han estat seleccionats com a finalistes del Concurs El gust per la lectura.
La Júlia Font i la Martina Méndez per a El poemari de la rosa naixent.
La Sol Tovar i la Paula Vega per a El ressò de la rosa.
Enhorabona!



