El passat dijous 7 de maig dos equips formats per alumnes de 4t d’ESO van participar a la lliga de debat de Granollers, adreçada a alumnes de 4t d’ESO i batxillerat. Enguany, la pregunta plantejada ha estat; “L’humor ha de tenir límits?”.
El resultat va ser espectacular. Els nostres alumnes van guanyar els 4 debats de la fase de grups i un dels nostres equips va quedar finalista! Enhorabona per la valentia, l’esforç i el resultat!






