El passat divendres 29 de maig vam participar amb l’alumnat de la matèria de Robòtica i Programació de 3r d’ESO al concurs de robòtica Vallèsbot, que es va celebrar al Palau d’Esports de Granollers.
Hem exposat 4 dels projectes elaborats a l’aula. Aquest any, la temàtica tenia relació amb la diversitat funcional, i han sortit idees i prototips molt originals i creatius.
L’esdeveniment ha coincidit amb el Congrés de Ciutats Educadores, que tenia lloc al mateix espai, així que hem pogut rebre la visita de companys i companyes del nivell.
Tot i la calor, ha estat un èxit i una experiència molt enriquidora.
















