Ajuda: "Cerca cursos"

Consta de un llistat de 40 reptes per atendre la diversitat (imprimible), 12 qüestionaris de problemes senzills de les proves Cangur (autoavaluables) i proposta de participació al Fem Matemàtiques.
Conté orientacions metodològiques i quadre de recobriment curricular.

Aquesta curs Moodle forma part d'un projecte de creació de material educatiu que estic desenvolupat gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010) Qualsevol suggeriment de millora serà molt ben vingut!

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)


Consta de un llistat de 40 reptes per atendre la diversitat (imprimible), 12 qüestionaris de problemes senzills de les proves Cangur (autoavaluables) i proposta de participació al Fem Matemàtiques.
Conté orientacions metodològiques i quadre de recobriment curricular.

Aquesta curs Moodle forma part d'un projecte de creació de material educatiu que estic desenvolupat gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010) Qualsevol suggeriment de millora serà molt ben vingut!

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Selecció de 9 propostes de treball catalogades en ARC: 5 basades en la web de l’IDESCAT http://aprenestadistica.gencat.cat/, i 4 basades en els llibres “L’estadística en el vostre món”, que podeu trobar en format pdf a les publicacions digitals de la UdG http://dugi-doc.udg.edu/handle/10256/3107. S'aprofiten les funcionalitats de Moodle per facilitar el treball en petits grups i el lliurament dels resultats en format digital.

Es cobreixen els continguts del bloc d’Estadística i Atzar per a 2n d’ESO, amb els objectius de:

  • Formular preguntes abordables amb dades i recollir, organitzar i presentar dades rellevants per respondre-les
  • Seleccionar i utilitzar mètodes estadístics apropiats per analitzar dades
  • Desenvolupar i avaluar inferències i prediccions basades en dades
  • Comprendre i aplicar conceptes bàsics de probabilitat

Algunes activitats, com les tres darreres, es poden ometre sense deixar forats en el recobriment curricular, però s’han inclòs totes, per poder donar als alumnes un cert marge d’elecció, si el professor/a ho creu convenient.


Aquest curs Moodle forma part d'un projecte de creació de material educatiu desenvolupant per Victòria Oliu Subiranas, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Qualsevol observació i suggeriment de millora serà molt benvingut!

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)