Dia 1

Bona nit, famílies,

A les sis de matí, el trajecte es preveia llarg, però ha anat molt bé gràcies a les animacions corals dels nostres estimats alumnes. Ara en Ton ja sap què són els garrotins!
Després de sortir de Granollers, hem parat a Nîmes, on hem visitat Les Arènes i la Tour Magne, tot passant per la Maison Carreé. Hem pogut gaudir d’un dinar a la natura, al parc dels Jardins de la Fontaine. Seguidament, hem agafat el bus que ens ha portat a l’institut de Marsella on els nostres alumnes s’han pogut retrobar finalment amb les seves parelles.

Demà anirem a fer una visita cultural a Marsella.

Us deixem les fotografies del primer dia!

Fins demà,
Ton, Gemma i Mireia

Dia 2

Bon vespre, famílies,

Avui a les 8 h del matí hem pujat a l’autocar direcció Marseille.

Quan hem arribat a Marseille hem agrupat els alumnes i els hem assignat un punt d’interès turístic, hem visitat la Joliette (explicat per l’Etenesh, l’Ariadna, la Núria, la Blanca i l’Èrika). Ens han ensenyat la torre més alta de Marseille.
Un cop hem acabat, el següent grup, dirigit per l’Anna Santapau, ens ha portat cap a les Terrasses du Port, on han disposat de temps lliure per visitar les botigues que els han interessat. Alguns alumnes s’han firat!

Hem anat cap a la Catedral de la Major i un grup format per alumnes de 4t ens ha explicat la història d’aquesta catedral. En Biel té molta capacitat d’inventiva i de posada en escena!

Al Fort de Saint Jean la Gemma, la Naya, la Berta, la Valeria, l’Ada i la Mariona ens han il·lustrat sobre aquest fort i la seva funció.

Finalment, hem anat al Mucem i el grup de l’Eloi, l’Adrià, en Pol, en Jordi, l’Èric, l’Adriel i en Toni han explicat el museu i el seu contingut.
Hem dinat davant del museu i un cop acabat hem anat al Museu del sabó, on hem pogut fer un taller de confecció de pastilles de sabó.
Després, els alumnes han fet un circuit fotogràfic per Marseille.

Ara ja estan amb els seus corresponents i els espera un vespre en família!

Us deixem les fotografies del segon dia!

Gemma, Ton i Mireia

Dia 3

Avui els alumnes han pogut assistir a algunes classes del Collège André Malraux on fins i tot alguns d’ells s’han trobat una xerrada de la policia de Marseille.

A les 11 h ens hem retrobat i hem pogut compartir les vivències en un parc al costat de l’institut.

A les 12 h hem fet un dinar de germanor tots plegats. En acabat, hem començat les activitats esportives.

Finalment, hem fet el berenar amb famílies on hem degustat uns pastissos molt deliciosos i hem estat xerrant de com aniria el cap de setmana; faran activitats diverses com anar a la pista de bitlles, al cinema, a una pool party, entre altres coses.

Ens retrobarem tots plegats dilluns vinent per anar a les Calanques.

Molt bon cap de setmana!

Us deixem les fotografies del tercer dia!

Dies 4 i 5 en família

Dia 6

Bon vespre, famílies,

Després del cap de setmana amb famílies, avui ens hem trobat a les 8.30 h del matí al Collège André Malraux per anar tots plegats a fer una excursió a les Calanques, que és un parc natural on hi ha unes cales naturals espectaculars.

Hem fet el camí de ronda i ens hem aturat a contemplar el paisatge a la Calanque de Port Miou i hem dinat a la Calanque de Port Pin mentre alguns dels alumnes posaven els peus a l’aigua. En acabat, hem fet jocs esportius i ens ho hem passat la mar de bé.

Després dels jocs, ja hem fet camí cap a Cassis, on hem tingut una estona per visitar aquest magnífic poble costaner i fer un gelat.

Ara ja toca preparar la maleta, ja que demà és el nostre últim dia de viatge.

Us deixem les fotografies del sisè dia i les fotografies del cap de setmana en família!