Dia 1 – 28 de gener

Bona nit, famílies!

Avui ha sigut un dia sencer viatjant. Hem arribat ben d’hora a l’aeroport i l’avió ha sortit a temps i ha sigut un vol ben agradable! En arribar a Berlin, hem pogut descansar i estirar les cames, dinar i anar al següent transport, un FlixBus que ens ha portat fins a Inowroclaw.

En arribar totes les famílies i joves ens rebien amb els braços oberts i ens han portat a casa per poder desfer les maletes i deixar-ho tot enllestit per a demà.

Ara ja només toca descansar que demà ens espera un gran dia!

Fins demà!

Anna Nuel i Manuela Martínez

Dia 2 – 29 de gener

Bona nit, famílies!

Avui ha sigut un dia ple d’activitats. Per començar, ens han donat la benvinguda a l’institut amb actuacions musicals per part de la banda de música i dels alumnes ballarins.

A continuació, vam gaudir de diferents jocs per trencar el gel i conèixer-nos, molt divertit!

Ens han fet fins i tot de guies i ens han mostrat el parc Solanki, ple de vegetació i amb moltes històries per explicar.

Més tard, hem dinat tots junts a l’escola de primària, ja que havíem d’agafar forces per poder visitar després una mina de sal que se situa sota la ciutat i fer una volta pel centre.

Hem acabat esgotats, i molt contents!

Ara ens estem acabant de dutxar i preparar per a demà, que ens espera un gran dia a una ciutat, encara avui, desconeguda!

Bona nit!

Dia 3 – 30 de gener

Bona nit, famílies,

Avui hem passat el dia fora, visitant Torun. Allà hem visitat el museu de la ciència, un espai interactiu i manipulatiu ple d’experiments, experiències i jocs perquè l’alumnat visqui la ciència en primera persona, molt interessant!

Després, hem anat al centre de la ciutat per pujar a un dels principals monuments, una gran torre des d’on es veu tota la ciutat amb unes vistes meravelloses.

Hem recuperat forces dinant tots junts i comprant alguns souvenirs.

Demà reprenem les activitats a les escoles, així que a dormir d’hora i agafar forces.

Anna Nuel i Manuela Martínez

Dia 4 – 31 de gener

Bona nit, famílies,

Avui hem començat el dia ben d’hora a secundària, fent classes de castellà! Ha sigut molt divertit i l’alumnat ha participat activament en totes les activitats fetes. Mentrestant, a primària han fet jocs i activitats de coneixença i cohesió de grup.

Més tard hem anat al districte educatiu de la regió, on ens han acollit en una gran sala de congressos i on hem pogut conèixer una mica més el seu sistema educatiu i on ens han preguntat quines coses ens agradaria canviar de les escoles.

Us deixem aquí l’enllaç de l’esdeveniment amb les fotografies:

Després de dinar, l’alumnat a primària ha rebut una conferència per part d’una família que ens acull sobre sostenibilitat ambiental agrícola i la petjada de carboni, ja que tenen una empresa que lluita per poder tenir un país més net per un futur millor.

Per acabar, hem participat en les jornades de les portes obertes del centre, on l’alumnat més gran ha organitzat un taller de castellà i els més petits han participat en els tallers multidisciplinars de l’escola.

Ens fiquem al llit per agafar forces per a demà.

Les professores
Equip impulsor Erasmus
INS Celestí Bellera

Dia 5 – 1 de febrer

Bona nit, famílies,

Avui hem començat el dia visitant l’ajuntament de la ciutat, un edifici molt maco!

Després ens hem dividit, els de 4t han gaudit d’una sessió de ioga mentre els de 2n han estat parlant dels grups d’scouts que hi ha a la ciutat.

Més tard hem fet diferents classes a l’institut d’informàtica i sostenibilitat ambiental i hem tornat a veure’ns tots junts per dinar. Hem pogut tastar un munt de plats polonesos dolços i salats.

Després de dinar hem gaudit d’un workshop per crear bosses sostenibles i hem pogut descansar una estona i preparar-nos per la festa i la discoteca de la nit.

Ens han fet una masterclass de zumba i ens ho hem passat genial!

Ara sí, ens acomiadem fins demà.

Bona nit!

Dia 6 – 2 de febrer

Bona nit famílies,

Última jornada d’activitats escolars a Inowroclaw!
Avui amb els de 2n d’ESO hem continuat mostrant els productes finals del projecte de mobilitat sostenible i realitzant jocs que s’hi relacionen, inclòs un viatge virtual amb ulleres en tres dimensions. Amb els de 4t, hem passat el matí a l’institut fent experiments de química, un role-playing sobre com ser sostenibles i algunes classes més de Castellà.

Després de dinar i fer un partidet de futbol amb els de primària, tots hem anat a casa a descansar i preparar-nos pel “hat fashion show” final on cada parella ha exhibit les seves creacions artístiques de barrets i tocats, fetes de materials reciclats.

Demà tenim el dia lliure per passar-ho amb les famílies i totes aquestes amistats que hem fet durant la setmana, segur que gaudirem molt!

Ah! Avui ja tenim disponibles les fotos d’un taller d’ahir: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0twRVq1CddZGar4VTJG4dMwERHZNjeP5E2rbkkzAwfX3nvTTkZQSzxqfECtP8KjyFl&id=61552979217973