Dia 1

Bona nit, famílies,

Gairebé tothom és ja al llit, sopat i dormint, ja va bé, que aquest matí hem matinat mooolt tots plegats. El vol ha estat molt plàcid i bastant ràpid. Després de recuperar algunes cosetes oblidades i agafar bus i metro hem arribat a l’institut on els companys txecs ens estaven esperant amb un petit esmorzar, fet per ells. Com que hem arribat una mica justos per les hores de dinar d’aquí, hem baixat de seguida a la cantina.
Després de dinar, l’equip d’alumnes Bellera s’ha estrenat i han fet la seva primera intervenció en una ronda de converses amb alumnes de batxillerat i ho han fet molt i molt bé!
Un cop acabada la classe, els alumnes txecs ens han fet la presentació del seu institut i ens han passat un vídeo molt divertit que relatava un dia d’un dels alumnes.
Tot seguit, els nostres alumnes han fet un kahoot sobre totes aquestes informacions i els guanyadors s’han endut un obsequi.
Més tard, hem fet una breu passejada per Praga, suficient per descobrir una ciutat plena d’encant.
El fred no ha faltat a la cita, en arribar feien -10 ºC!!!!! Tot i que, és un fred sec que es pot suportar, almenys una estona i anàvem ben preparats. Ara bé, en arribar a l’institut, hem començat a suar, tothom anava en màniga curta i nosaltres hem aterrat amb tèrmica i doble mitjó.
Per a demà, ja estem previnguts.

Bona nit,

Laia i Alicia

Dia 2

Bona nit, famílies!

Avui ha estat un dia mooolt intens! Hem fet moltes coses!!

Hem començat la jornada amb una sessió de patinatge sobre gel a una pista exterior de la ciutat de Praga a -10 ºC, quina experiència!!! Teníem tantes ganes que no hem ni notat el fred que feia!!

L’aventura ha prosseguit tornant a l’institut amb tramvia (mitjà de transport que cobreix tota la ciutat i que utilitzem diàriament) per fer les classes que teníem programades. Està sent tota una experiència posar-nos a la pell dels i les professores i aconseguir que els estudiants ens escoltin!! Ara entenem una mica millor als nostres mestres!!!

Hem dinat a les 12 del migdia a la cantina de l’institut (ens estem adaptant als horaris europeus) i hem seguit impartint les classes que portàvem preparades.

I a la tarda… la cirereta del pastís! Hem anat a un súper làser tag on ens hem deixat la pell durant les quatre partides que hem fet!! Ha estat molt divertit!!!

Després d’això, i per tornar una mica més tranquils a casa, hem pujat al mirador Petrín, molt a prop del castell de Praga, des d’on hem pogut gaudir d’unes vistes nocturnes de la ciutat espectaculars!!! Tot i que hi ha funicular, hem pujat a peu per fer una mica més d’exercici!!

Ara ja estem cadascú de nosaltres a casa de la nostra parella txeca o a l’apartament, sopats i a punt d’anar al llit!

Fins demà!

Dia 3

Bona nit, famílies,

Avui també ha estat un dia ben intens, l’equip Bellera ha fet un munt de classes, abans i després de dinar, també han observat una classe d’anglès en dos grups separats, uns han fet conversa, els altres també però a través de jocs. Estan fent tots molt bé la feina i s’ho prenen molt seriosament. Troben a faltar sortir al pati i avui han aprofitat un descans per sortir a jugar a les pistes de l’institut.
Cap a les 15:30 hem fet un tour per Praga on un guia valencià ens ha explicat misteris i llegendes de la ciutat, era molt interessant, però la tarda estava un xic ennuvolada i el fred sense sol, es fa molt present.
Després d’aquesta curiosa visita, alguns alumnes han anat a la pista de bitlles, altres cap a casa i algun altre a fer una xocolata calenta.
Demà serà el nostre darrer dia com a lectors de castellà, us en mantindrem informats.

Fins demà,

Laia i Alicia

Dia 4

Hola de nou, famílies!!!

Avui divendres hem fet les últimes classes que teníem previstes!! Quina feinada que hem fet durant tota la setmana! Ha estat tot un repte agafar la responsabilitat de dirigir una classe i estem molt contents i contestes de com ens ha sortit.

Hem dinat ben d’hora i hem marxat amb les nostres parelles txeques a veure dos museus que han estat d’allò més interessants!

El primer de tot ha estat el Museu Tecnològic, on hem pogut tocar un meteorit de veritat, veure desenes de cotxes d’època, i entrar dins d’una mina de ferro i de carbó plena de passadissos estrets i foscos! Ha estat una visita molt dinàmica i sorprenent.

Després, amb el tramvia, hem anat al Museu de les Il·lusions! Quin fart de riure ens hem fet i quines sorpreses ens hem endut amb les il·lusions òptiques! Tenim un munt de fotos divertides, quan arribem a casa ja us les ensenyarem totes!!

Amb aquesta darrera visita hem acabat la jornada conjunta i hem marxat cadascú amb les nostres respectives parelles txeques a casa o amb les profes a l’apartament.

Demà ja tornem, s’acaba l’aventura, però aprofitarem el dissabte al màxim! Recordeu que arribem a l’aeroport de Barcelona a les 23:45 h.