Sortida a Ceret (França) – 1r ESO
Admin Bellera2026-06-09T12:50:11+02:00Divendres 5 de juny, els alumnes de francès de 1ESO van fer una sortida a Ceret, a França. En arribar vam esmorzar al jardinet de la Capelleta i ens vam organitzar en grups per fer un joc de pistes per la ciutat, això ens va permetre tenir un primer contacte amb la llengua francesa. Val a dir que aquest joc el van crear quan feien 1r d'ESO els alumnes de francès que ara són a 4t d'ESO. Després, vam fer una petita excursió a la cascada dels Baousous que anava ben carregada. Allà vam dinar en un bosquet molt agradable. [...]








