Sortida a Ceret (França) – 1r ESO

2026-06-09T12:50:11+02:00

Divendres 5 de juny, els alumnes de francès de 1ESO van fer una sortida a Ceret, a França. En arribar vam esmorzar al jardinet de la Capelleta i ens vam organitzar en grups per fer un joc de pistes per la ciutat, això ens va permetre tenir un primer contacte amb la llengua francesa. Val a dir que aquest joc el van crear quan feien 1r d'ESO els alumnes de francès que ara són a 4t d'ESO. Després, vam fer una petita excursió a la cascada dels Baousous que anava ben carregada. Allà vam dinar en un bosquet molt agradable. [...]

Sortida a Ceret (França) – 1r ESO2026-06-09T12:50:11+02:00

Participació ISCVO – 1r ESO

2026-04-27T09:23:58+02:00

Descobreix l’ISCVO 2026 (International School Congress in Vallès Oriental) 6a edició – Ciència, recerca i comunicació en llengua estrangera El projecte ISCVO torna a reunir alumnat de centres educatius del Vallès Oriental en una experiència única que combina ciència i llengua estrangera. Durant el congrés, els i les estudiants es converteixen en joves investigadors/es: plantegen preguntes, desenvolupen projectes i comparteixen resultats en un context acadèmic real. Les presentacions, en format comunicació o taula rodona, permeten treballar l’argumentació, el rigor científic i l’expressió oral davant de públic. El congrés comptarà també amb la participació de Joan Manel Riera, membre de la [...]

Participació ISCVO – 1r ESO2026-04-27T09:23:58+02:00

Sortida Teatre Edison a veure “Els 4 gats” – 1r i 2n ESO

2026-04-21T13:29:01+02:00

Avui amb l'alumnat de 1r i 2n d'ESO hem anat  a veure l'obra de teatre "Els 4 gats" als cinemes Edison, de la companyia CIA mea culpa. Pòdcast teatralitzat que combina l’humor, l’emoció i la irreverència per parlar sobre literatura catalana. A través de les diferents seccions del programa s’abordaran diferents autors i autores claus de la nostra literatura.  Entrades recents de Batxillerat

Sortida Teatre Edison a veure “Els 4 gats” – 1r i 2n ESO2026-04-21T13:29:01+02:00

Acollida Piemonte – 1r ESO

2026-03-27T11:19:36+01:00

Del dia 15 al 21 de març vint alumnes de primer d'eso han acollit 12 alumnes de Cavallermaggiore i 8 de Savigliano (dues escoles del nord d'Itàlia). Durant la setmana hem portat a terme un projecte anomenat Our cuisine is the image of the landscape sobre sostenibilitat (ecologia i tradicions). La setmana va començar amb uns tallers de cuina a l'institut on vàrem preparar el propi pícnic per anar a dinar al parc (entrepà de pà amb tomàquet amb truita de patates i carquinyolis). No va ser l'únic dia que vam cuinar, també vam preparar una paella i vam fer mató. Vam [...]

Acollida Piemonte – 1r ESO2026-03-27T11:19:36+01:00

Acollida Piemonte – 1r ESO

2026-03-25T11:16:32+01:00

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat recentment en l’activitat d’acollida del Piemonte, una experiència pensada per afavorir la convivència i la cohesió del grup en aquest inici d’etapa. Durant la jornada, els estudiants han pogut conèixer millor els seus companys d'acollida. L’acollida s’ha desenvolupat en un ambient molt positiu, fomentant valors com el respecte, la col·laboració i el treball en equip. A més, ha estat una oportunitat perquè els alumnes s’adaptin al nou entorn escolar d’una manera més propera i motivadora. A continuació, us compartim un recull de fotografies que reflecteixen alguns dels moments més destacats d’aquesta jornada tan especial. [...]

Acollida Piemonte – 1r ESO2026-03-25T11:16:32+01:00

Buscant exoplanetes 1r ESO STEAM-MOLL

2026-02-17T12:04:19+01:00

L'alumntat de 1r d'ESO del grup STEAM-MOLL ha començat la jornada amb una visita al planetari del Museu de Ciències Naturals de Granollers  en el marc del projecte "There is no Planet B, is there?". Allà, en Carles, de planetari.cat, ens ha explicat què són els exoplanetes i les tècniques que utilitza l'astronomia per descobrir-los. Entrades recents de Batxillerat

Buscant exoplanetes 1r ESO STEAM-MOLL2026-02-17T12:04:19+01:00

A la caça d’exoplanetes: 1r d’ESO viatja per l’Univers

2025-12-04T13:18:36+01:00

El passat 1 de desembre, l’alumnat de 1r d’ESO que participa en el projecte STEAM Planeta B va visitar el planetari del Museu de la Tela de Granollers. Allà va poder gaudir d'una experiència immersiva viatjant per l’Univers, observant estrelles, galàxies i descobrint què són els exoplanetes i per què són clau en la recerca de possibles mons habitables. Aquesta sortida s’emmarca dins del projecte STEAM Planeta B, en el qual l’alumnat investiga quines característiques fan que la Terra sigui un planeta habitable i es pregunta si podríem trobar un altre “planeta germà” a l’Univers. Amb activitats com aquesta, treballem la curiositat científica, el pensament [...]

A la caça d’exoplanetes: 1r d’ESO viatja per l’Univers2025-12-04T13:18:36+01:00

Eleccions al Consell Escolar 2025

2025-10-28T16:35:11+01:00

Benvolguda comunitat educativa, Us informem que aquest curs es duran a terme les eleccions per renovar parcialment el Consell Escolar del centre. En aquesta convocatòria s'escolliran nous representants de diferents sectors, volem agrair a les persones que ara acaben el seu mandat la seva implicació  i us volem animar a presentar la vostra candidatura.  Enguany renovem: un membre del sector famílies.  un membre del sector alumnat. quatre membres del sector professorat. un membre del sector personal d'administració i serveis.  un membre del sector personal atenció educativa. Si us voleu presentar,  podeu emplenar el full adjunt i portar-lo de manera presencial [...]

Eleccions al Consell Escolar 20252025-10-28T16:35:11+01:00

Menú Cantina Octubre

2025-10-02T13:09:17+02:00

Ja tenim el menú de la cantina pel més d'Octubre. Si voleu que els vostres fills i filles en facin ús, cal comunicar-ho a través del correu [email protected] o bé respondre el formulari que vau rebre per correu a inici de curs. El formulari és el mateix tant si és per una reserva per tot el curs, com de dies puntuals. Això si, si voleu fer la reserva d'un dia puntual, recordeu fer-la abans de les 9h del matí. Bon profit! Descarregar PDF

Menú Cantina Octubre2025-10-02T13:09:17+02:00

Servei de Cantina a l’Institut

2025-09-15T12:14:17+02:00

Benvolgudes famílies, Ja s'ha iniciat el servei de cantina al centre! Hem enviat tota la informació a través del TPV. Si voleu que els vostres fills i filles en facin ús, cal comunicar-ho a través del correu [email protected] o bé respondre el formulari que heu rebut per correu. El formulari és el mateix tant si és per una reserva per tot el curs, com de dies puntuals. Això si, si voleu fer la reserva d'un dia puntual, recordeu fer-la abans de les 9h del matí. Molt bon curs i bon profit!

Servei de Cantina a l’Institut2025-09-15T12:14:17+02:00
Go to Top